Rețete găsite: 3
Magiciana Fit
Urmărește-mă
După felul de mâncare
După preferinţe
Alergeni
După ingrediente
Magiciana Fit
Urmărește-mă
Rețete sănătoase cu somon pentru prânz și cină

Rețete sănătoase cu somon pentru prânz și cină

Aceste rețete sănătoase cu somon pentru prânz și cină ar putea fi de interes și pentru cei ce nu sunt mari fani ai peștelui. Rezultatul și gustul final depind de modul în care gătești somonul și de ingredientele cu care îl combini. Dar partea cea mai importantă este un ingredient de cea mai bună calitate - somonul proaspăt. Când vine vorba de gust, somonul proaspăt nu se compară cu cel înghețat - cu siguranță îmi dai dreptate. Somonul este foarte popular în mâncărurile sănătoase, în mare parte datorită conținutului ridicat de proteine și de acizi grași esențiali omega 3, astfel încât acest pește este ideal atunci când vrei să slăbești sau să construiești masă musculară.

Uită de somonul plicticos și lipsit de gust și care miroase ciudat. Rețetele simple și rapide pregătite de mine te vor face să privești somonul cu alți ochi. În compoziția acestor rețete cu valoare nutrițională ridicată vei găsi o mulțime de legume. Poți servi la masa de prânz sau cină chiftele din pește la cuptor, somon la grătar cu salată de cușcuș și brânză de capră sau orice altă rețetă dietetică care îți face cu ochiul. Mâncărurile sănătoase cu somon pentru prânz sau cină vor fi pe placul celor mai mari iubitori ai gastronomiei.

Se afișează 3 rețete în categorii: Reţete pentru prânz şi cină, Somon
Se afișează 3 rețete în categorii: Reţete pentru prânz şi cină, Somon
Afișează toate rețetele
 
Sfârșitul listei. Pentru mai multe rețete, actualizează-ți filtrul apăsând pe iconița filtru aflată în colțul din stânga sus a ecranului.()
Sfârșitul listei. Pentru mai multe rețete, actualizează-ți filtrul aflat în stânga ecranului.