Rețete găsite: 15
Magiciana Fit
Urmărește-mă
După felul de mâncare
După preferinţe
Alergeni
După ingrediente
Magiciana Fit
Urmărește-mă
Rețete sănătoase cu ton pentru prânz și cină

Rețete sănătoase cu ton pentru prânz și cină

Rețetele sănătoase cu ton pentru prânz și cină se adresează tuturor celor ce doresc să mănânce sănătos și echilibrat. Consumul de pește e redus în zona geografică în care locuim, și asta în ciuda faptului că ar trebui să consumăm pește de cel puțin două ori pe săptămână. Explorează farmecul peștelui și încearcă rețetele ușoare cu ton pregătite de mine la masa de prânz sau cină.

Indiferent dacă e vorba de ton sau alt tip de pește, acesta trebuie să fie sălbatic, proaspăt și bine preparat. Tonul are un conținut nutrițional valoros, deoarece este bogat în calciu, fosfor, proteine și acizi grași omega 3. În același timp, tonul are un conținut caloric scăzut, astfel încât poate fi utilizat la prepararea mâncărurilor dietetice bogate în proteine.

Poți pregăti la masa de prânz sau cină rețete simple cu ton, cum ar fi frigănele cu ton și brânză feta, risotto din hrișcă cu ton și brânză feta sau salată cu paste și legume. E important să mănânci atât la prânz, cât și la cină, chiar dacă nu ai mult timp la dispoziție. Rețetele rapide și simple create de mine sunt perfecte pentru astfel de situații! Sunt ușor de preparat, dar și mai important, sunt gustoase și sănătoase.