Magiciana Fit
Urmărește-mă
Fettuccine cu sos ușor de conopidă și usturoi

Fettuccine cu sos ușor de conopidă și usturoi

Fettuccine cu sos ușor de conopidă și usturoi, păstăi și ton cu adevarăt perfecte. În această rețetă, smântâna este înlocuită cu conopidă, ceea ce face ca mâncarea să fie cu mult mai ușoară, să aibă un adaos de fibre și proteine, un conținut semnificativ redus de grăsimi, precum și o valoare calorică totală redusă. Cu siguranță te vei îndrăgosti de această mâncare sănătoasă!

Gust excelent și pline de vitamine și minerale – așa vor fi pastele dacă la prepararea lor utilizezi ingredientele potrivite. Sosul fit de conopidă este grozav pentru paste, iar dacă încă nu l-ai încercat, merită să o faci. Este delicios de cremos și minunat de aromat – mai ales grație usturoiului copt. Cu toate acestea, este super hrănitor și, în comparație cu smântâna, cu siguranță este mai sănătos, mai sățios și mai ușor pentru stomac. Acest prânz cu puține grăsimi și cu puține calorii îi va încânta pe toți cei ce iubesc pastele. Servit alături de paste și ton, este cu adevărat sățios și irezistibil. În plus, aceste paste sănătoase cu sos de conopidă și usturoi sunt și bogate în fibre și proteine.

Pregătește fettuccine sau orice alt tip preferat de paste și servește-le cu acest sos fit de conopidă și usturoi – cu siguranță vor înregistra un mare succes!

Ingrediente

Instrucțiuni

  1. Coace usturoiul la cuptor înainte de a începe să gătești. Usturoiul copt adaugă un plus de savoare mâncării.
  2. Așează cățeii de usturoi pe o folie de aluminiu (preferabil întregi), deasupra toarnă o linguriță de ulei de măsline, învelește-i în folie și coace-i la 200 de grade timp de 30 de minute.
  3. Curăță conopida, clătește-o și rupe-o în buchețele.
  4. Fierbe buchețelele de conopidă timp de 10 minute.
  5. Strecoară conopida de apă și păstrează 150 de ml din apa în care au fiert, apoi dă conopida și apa prin blender.
  6. Adaugă sarea de mare, piperul negru măcinat, usturoiul copt, parmezanul și amestecă până la omogenizare.
  7. După blenduire, gustă sosul și, dacă e cazul, adaugă condimente după gust.
  8. Fierbe fettuccine sau alte paste din grâu integral în apă clocotită cu sare până când se înmoaie, timp de 10-12 minute.
  9. Spală păstăile, taie-le mărunt și fierbe-le în apă clocotită până se înmoaie, aproximativ 5 minute.
  10. Strecoară pastele fierte, amestecă-le cu sosul de conopidă, păstăile și tonul (fără zeamă).
  11. Servește-le fierbinți.
Timp de pregătire60 minute
Cantitate rezultată4 porții
Informații nutriționale/ 1 porție
Calorii475 Kcal
Carbohidrați54 g
Fibre13 g
Proteine37 g
Grăsimi10 g
Sunt magiciana fit și fac să apară ca prin farmec aceste rețete sănătoase și gustoase din ingrediente sănătoase. Scopul meu e să-ți demonstrez că a mânca sănătos și dietetic poate fi chiar ușor, gustos și deloc plictisitor. Haide să creăm împreună rețete sănătoase!
Lucia Wagner

Comentarii