Magiciana Fit
Urmărește-mă
Prăjiturele sănătoase cu turtă dulce

Prăjiturele sănătoase cu turtă dulce

Excelentele prăjituri de Crăciun cu turtă dulce, tradițional daneze, pregătite într-o variantă sănătoasă. Îți poți umple apartamentul de arome îmbietoare nu numai de Crăciun, ci pe tot parcursul anului. Aceste prăjituri sunt crocante și delicioase și se prepară mult mai ușor decât turta dulce. Au un gust la fel de bun și au valori nutriționale ridicate. Crede-mă, merită să le încerci.

În timpul vacanței mele de Crăciun în Danemarca, am savurat prăjiturelele lor tradiționale de Crăciun care poartă denumirea de Pebbernodder. Din cauza faptului că mi-au plăcut atât de mult, am mâncat mai multe decât era cazul, astfel încât am devenit dependentă de ele. Aceste prăjiturele tradiționale au multe calorii și sunt pline de zaharuri și grăsimi. Din acest motiv m-am tot gândit cum să fac să le prepar într-o versiune mai sănătoasă și mai dietetică, iar după câteva încercări nereușite, am pus la punct această rețetă și prăjiturelele arată la fel ca cele originale. În această versiune, prăjiturelele de Crăciun sunt sănătoase, sunt bogate în fibre, vitamine și minerale și sunt sățioase. Ingredientele principale sunt ovăzul, făina din grâu integral și mierea.

Pe lângă acestea, prăjiturelele sănătoase de Crăciun sunt ușor de preparat, dau dependență și îți umplu apartamentul de arome îmbătătoare de fiecare dată când le pregătești. Sunt sigură că întreaga familie va dori să le ronțăie.

Ingrediente

Instrucțiuni

  1. Untul se topeşte într-o cratiţă mică, se ia de pe foc şi se amestecă cu îndulcitorul preferat.
  2. Când untul s-a răcit, se adaugă oul şi se amestecă.
  3. Într-un castron se amestecă toate ingredientele uscate peste care se toarnă amestecul de unt.
  4. Aluatul se frământă cu mâna şi se împarte în bucăţi mai mici. Fiecare bucată se modelează sub forma unui baton lung, apoi se taie în bucăţi mici.
  5. Se aşează într-o tavă tapetată cu hârtie de copt şi se coc la 200°C timp de 4 minute.
  6. După scurgerea celor 4 minute, temperatura se reduce până la 100°C şi se coc încă 20-30 de minute până când devin crocante şi maronii.
Timp de pregătire45 minute
Cantitate rezultată10 porții
Informații nutriționale/ 1 porție
Calorii168 Kcal
Carbohidrați27 g
Fibre2 g
Proteine4 g
Grăsimi6 g

Pentru mai multe rețete asemănătoare, apasă pe categoriile de mai jos

Reţete vegetarieneDeserturi sănătoaseOuă
Sunt magiciana fit și fac să apară ca prin farmec aceste rețete sănătoase și gustoase din ingrediente sănătoase. Scopul meu e să-ți demonstrez că a mânca sănătos și dietetic poate fi chiar ușor, gustos și deloc plictisitor. Haide să creăm împreună rețete sănătoase!
Lucia Wagner

Comentarii