Magiciana Fit
Urmărește-mă
După felul de mâncare
După preferinţe
Alergeni
După ingrediente
Magiciana Fit
Urmărește-mă
Terci sănătos cu hrişcă

Terci sănătos cu hrişcă

Alegerea perfectă pentru un mic dejun sănătos - terci de hrișcă fără gluten și fără zahăr, îndulcit doar cu fructe. Prepararea acestuia este simplă și rapidă și poate fi realizată de orice începător într-ale bucătăriei.

Nu cred că mai este nevoie să menționez beneficiile hriștei asupra sănătății - nu conține gluten în mod natural, astfel încât poate fi consumată de persoanele care suferă de boala celiacă, conține proteine și carbohidrați complecși, fibre pentru dietă și multe vitamine și minerale. Este faimoasă pentru conținutul său ridicat de rutină care ajută la creșterea elasticității vaselor de sânge pentru cei care suferă de afecțiuni ale venelor.

Dacă încă nu ai încercat să consumi la micul dejun hrișcă preparată în acest mod, îți recomand să faci acest lucru cât mai repede posibil. Sunt convinsă că vei savura acest terci. În plus, acest terci de hrișcă are un conținut redus de grăsimi și calorii, de aceea este perfect ca mic dejun pentru slăbit dietetic.

Poți personaliza aroma acestui terci după gusturile tale și o poți modifica - am pregătit pentru tine și o listă de ingrediente (de exemplu poți găsi aici o pudră proteică, boabe de cacao, semințe de chia, sirop de arțar, nuci, diferite alte tipuri de semințe sau albuș bătut spumă care îi dă volum și o consistență pufoasă).

Ingrediente

Instrucțiuni

  1. Dacă nu îți place gustul de hrişcă şi nici mirosul acesteia, îți recomand să o prăjeşti într-o tigaie non-aderentă înainte de a o folosi la copt.
  2. Pune hrişca într-un vas şi adaugă 150 ml apă.
  3. Fierbe-o până se înmoaie, amestecând din când în când.
  4. Amestecă în blender hrişca fiartă, iaurtul, fructele la alegere şi un vârf de cuţit de scorţişoară.
  5. În funcţie de preferinţe, poţi adăuga şi alte ingrediente, precum cacao, albuşuri de ou, pudră proteică, miere sau fulgi de nucă de cocos.
  6. Amestecă ingredientele până la omogenizare şi serveşte budinca cu nuci sau fructe.
Timp de pregătire10 minute
Cantitate rezultată1 porție
Informații nutriționale/ 1 porție
Calorii305 Kcal
Carbohidrați56 g
Fibre10 g
Proteine10 g
Grăsimi3 g
Sunt magiciana fit și fac să apară ca prin farmec aceste rețete sănătoase și gustoase din ingrediente sănătoase. Scopul meu e să-ți demonstrez că a mânca sănătos și dietetic poate fi chiar ușor, gustos și deloc plictisitor. Haide să creăm împreună rețete sănătoase!
Lucia Wagner

Comentarii