Magiciana Fit
Urmărește-mă
După felul de mâncare
După preferinţe
Alergeni
După ingrediente
Magiciana Fit
Urmărește-mă
Paste din năut fără gluten

Paste din năut fără gluten

Seara italiană bate la ușă, dar tu tocmai ai eliminat făina din alimentație pentru o săptămână sau două? Nu e cazul să disperi. pentru toți amatorii de alternative sănătoase la făină, am creat această rețetă de paste din năut fără gluten. Nu îți face griji, gustul lor e excepțional.

Aceste excelente paste fără făină preparate în casă sunt pline de proteine și fibre pentru o digestie mai bună, vitamine, minerale și totodată au mai puțini carbohidrați. În plus, se prepară foarte repede, nu îți răpesc decât 15 minute, cu tot cu gătit. Da, e incredibil, dar chiar e posibil în acest caz! Ideea unei cine rapide și valoroase din punct de vedere nutrițional nu a fost niciodată mai accesibilă.

Năutul este cu adevărat un rege al proteinelor și poți găti cu el o mulțime de rețete rapide, sănătoase și ușoare. Încearcă aceste paste sănătoase din năut care se prepară foarte rapid, atât în versiune sărată, cât și dulce, de exemplu folosind brânză de oaie, brânză quark, brânză de vaci, nuci măcinate sau gem de foarte bună calitate - cu acesta poți prepara o masă de prânz sau cină foarte sănătoasă. Pastele din năut sunt ceva mai tari față de cele din făină obișnuită, dar au un gust grozav și sunt extrem de sățioase. Mai mult, acestea au un gust fin și plăcut de nuci.

Grație ingredientului de bază, pastele din năut fără gluten conțin cantitatea de fier de care ai nevoie și pot fi consumate și de către persoanele care suferă de boala celiacă. Poți cumpăra făină de năut din orice supermarket mare sau din magazinele online.

Ingrediente

Instrucțiuni

  1. Amestecă într-un castron făina de năut cu ouăle până când rezultă un aluat.
  2. Presară făină pe suprafaţa de lucru (făină de năut), rulează aluatul şi taie-l sub formă de dreptunghiuri sau pătrate. Poţi să le apăsaţi în mijloc şi să creezi “fundiţe”.
  3. Pune pastele tăiate în apă fierbinte cu sare şi fierbe-le timp de aproximativ 2-3 minute până când se ridică la suprafaţă.
  4. Scurge-le, clăteşte-le sub jet de apă şi serveşte-le calde.
Timp de pregătire15 minute
Cantitate rezultată2 porții
Informații nutriționale/ 1 porție
Calorii438 Kcal
Carbohidrați43 g
Fibre17 g
Proteine26 g
Grăsimi12 g
Sunt magiciana fit și fac să apară ca prin farmec aceste rețete sănătoase și gustoase din ingrediente sănătoase. Scopul meu e să-ți demonstrez că a mânca sănătos și dietetic poate fi chiar ușor, gustos și deloc plictisitor. Haide să creăm împreună rețete sănătoase!
Lucia Wagner

Comentarii