Magiciana Fit
Urmărește-mă
Rulouri cu scorțișoară cu făină din grâu integral

Rulouri cu scorțișoară cu făină din grâu integral

O versiune mai sănătoasă de rulouri cu scorțișoară cu făină din grâu integral și conținut redus de zahăr și grăsimi. Rulourile sunt moi, ușor dulci și sunt perfecte pentru micul dejun sau ca gustare, și nu doar pentru copii. Dacă îți plac mai dulci, îți recomand să adaugi o lingură de miere. Aceste rulouri din grâu integral cu scorțișoară au un gust fantastic și se digeră mai ușor în comparație cu varianta din magazine.

Îmi plac extrem de mult dulciurile, iar rulourile cu scorțișoară sunt o rețetă clasică și îmi aduc aminte de copilărie, de mirosul de scorțișoară care umplea tot apartamentul și de așteptarea înfrigurată a rulourilor aburinde. Nu este sănătos să consumi produse de patiserie foarte fierbinți, rulourile acestea fiind exemplul potrivit. Rulourile cu scorțișoară sunt foarte populare în toată lumea, de aceea am pregătit pentru tine o variantă mai ușoară și mai sănătoasă.

Pentru aluat am ales făină fină din grâu integral, iar singurul îndulcitor utilizat în rețetă este mierea. Pentru umplutură nu ai nevoie de nimic altceva decât de scorțișoară, piure de mere și miere. Un rulou cu scorțișoară sănătos conține doar 3 g de grăsimi și 120 calorii, de aceea este un produs de patiserie cu scorțișoară cu puține grăsimi și puține calorii. Delicios! Încearcă și tu aceste rulouri cu scorțișoară sănătoase, sunt grozave, ușoare și vor fi îndrăgite de toată lumea.

1 cană = 250 ml

Ingrediente

Instrucțiuni

  1. Într-un castron mare, amestecă apa fierbinte cu drojdia, o lingură de miere și puțină făină. Lasă amestecul la crescut timp de 15 minute la loc călduț.
  2. Adaugă restul ingredientelor în amestecul de drojdie și frământă un aluat fin.
  3. Acoperă castronul și lasă aluatul la crescut la loc călduț timp de 1.5 până la 2 ore.
  4. În momentul în care aluatul a crescut, rulează-l pe masa tapetată în prealabil cu făină și dă-i o formă dreptunghiulară.
  5. Într-un castronel, amestecă piureul de mere cu mierea și scorțișoară și întinde umplutura pe toată suprafața aluatului.
  6. Rulează luatul și taie-l în bucăți. Alege grosimea și mărimea rulourilor în funcție de preferințe.
  7. Așează rulourile într-o tavă tapetată cu hârtie pentru copt și coace-le timp de 25-30 de minute la 180 °C până când se rumenesc.
Timp de pregătire150 minute
Cantitate rezultată12 bucăți
Informații nutriționale/ 1 bucată
Calorii120 Kcal
Carbohidrați19 g
Fibre3 g
Proteine4 g
Grăsimi3 g
Sunt magiciana fit și fac să apară ca prin farmec aceste rețete sănătoase și gustoase din ingrediente sănătoase. Scopul meu e să-ți demonstrez că a mânca sănătos și dietetic poate fi chiar ușor, gustos și deloc plictisitor. Haide să creăm împreună rețete sănătoase!
Lucia Wagner

Comentarii