Magiciana Fit
Urmărește-mă
Bezele sănătoase de casă

Bezele sănătoase de casă

Poate că nu eşti un mare fan al bezelelor pufoase, dar dacă ai copii (sau copii mari) în familie cărora le plac bezelele, încearcă să prepari în casă această versiune mai sănătoasă de bezele, fără zahăr rafinat sau aditivi alimentari. Prepararea este extrem de simplă, iar bezelele au un gust mai bun decât cele cumpărate din magazine.

Nu sunt o mare amatoare de bezele, dar mi-au plăcut foarte mult aceste bezele preparate în casă și cu siguranță le voi mai pregăti și altă dată. Ai nevoie de doar 3 ingrediente de bază, e vorba de apă, zahăr și gelatină. Le vei aroma cu extract de vanilie, vei adăuga puțină sare, iar dacă dorești, poți presăra puțină nucă de cocos răzuită deasupra acestor bezele sănătoase. Trebuie să folosești gelatină 100 % pură, fără aditivi precum zahăr.

Gelatina este necesară pentru sănătatea încheieturilor şi a articulaţiilor şi ajută la dezvoltarea sistemului osos, a dinţilor, a tendoanelor şi a muşchilor. Gelatina îmbunătăţeşte şi mobilitatea încheieturilor, previne pierderile de cartilaj din articulaţii şi este necesară în perioada pubertăţii.

Dacă îți e poftă de un mic desert mic cu puține calorii, trebuie să încerci această rețetă de bezele sănătoase preparate în casă, nu îți va veni să crezi cât de simplă e prepararea lor.

Ingrediente

Instrucțiuni

  1. Se toarnă jumătate din cantitatea de apă (½ de cană) într-un castron, deasupra acesteia se toarnă gelatina şi se dă deoparte.
  2. Într-un vas mic se amestecă mierea, restul de apă şi puţină sare.
  3. Acest amestec se coace la o temperatură medie, amestecându-se din când în când.
  4. Se lasă să dea în clocot, apoi se mai lasă să se coacă încă 5 minute.
  5. Se toarnă cu grijă acest amestec fierbinte în apa cu gelatină, se adaugă extractul de vanilie, după care se amestecă cu un blender de mână între 7 şi 12 minute până când se transformă într-o compoziţie albă şi lipicioasă.
  6. Amestecul de bezea se toarnă într-o tavă tapetată cu hârtie de copt. Dimensiunea tăvii se alege în funcţie de mărimea dorită a bezelelor – cu cât tava este mai mică şi mai adâncă, cu atât bezelele vor fi mai mari.
  7. În funcţie de gust, poţi presăra deasupra fulgi de cocos.
  8. Se lasă la frigider timp de cel puţin 5 ore, apoi se taie în bucăţi.
  9. Bezelele se păstrează în frigider.
Timp de pregătire20 minute
Cantitate rezultată16 felii
Informații nutriționale/ 1 felie
Calorii35 Kcal
Carbohidrați9 g
Fibre0 g
Proteine1 g
Grăsimi0 g
Sunt magiciana fit și fac să apară ca prin farmec aceste rețete sănătoase și gustoase din ingrediente sănătoase. Scopul meu e să-ți demonstrez că a mânca sănătos și dietetic poate fi chiar ușor, gustos și deloc plictisitor. Haide să creăm împreună rețete sănătoase!
Lucia Wagner

Comentarii