Magiciana Fit
Urmărește-mă
După felul de mâncare
După preferinţe
Alergeni
După ingrediente
Magiciana Fit
Urmărește-mă
Gnocchi sănătoşi din năut (fără gluten)

Gnocchi sănătoşi din năut (fără gluten)

Tuturor ne e poftă din când în când de o mâncare de origine slavă. Gnocchi. Îți imaginezi deja că prăjești șuncă bacon în tigaie, iar în gură simți gustul delicios al brânzei de capră. După aceea îți spui în sinea ta: de data aceasta aș putea prepara ceva mai sănătos.

Am pregătit pentru tine o rețetă de gnocchi din năut sănătoși și fără gluten, am făcut acest lucru pentru că țin la tine și doresc să te răsfăț cu o rețetă alternativă de mâncare gustoasă, sănătoasă și simplă. Pentru a prepara acești gnocchi avem nevoie de doar 4 ingrediente.

Năutul este o adevărată bombă de proteine și cred că l-ai savurat până acum în multe feluri de mâncare, precum paste tartinabile sau salate sățioase și cu un conținut mare de fibre, excelente pentru digestie. În plus, grație ingredientului lor principal, acești gnocchi din năut sănătoși și fără gluten, conțin cantitatea de fier de care ai nevoie și pot fi consumați și de către persoanele care suferă de boala celiacă pentru că nu conțin gluten.

Aceşti gnocchi din năut fără gluten au un gust care se aseamănă puţin cu cel al nucilor. În comparaţie cu gnocchi obişnuiţi, aceştia au mult mai multe proteine, fibre, vitamine şi minerale şi mai puţini carbohidraţi. Poţi să-i prepari fie ca mâncare, fie ca desert - cu brânză de capră, brânză de vaci, nuci măcinate sau marmeladă de calitate. Poți prepara acasă făină din năut cu ajutorul unui blender, sau o poți cumpăra de pe internet sau din marile supermarketuri.

Ingrediente

Instrucțiuni

  1. Amestecă într-un vas făina de năut cu apa şi oul.
  2. Aluatul nu va fi la fel de gros ca unul obişnuit, dar acesta este un lucru bun.
  3. Lasă apa să dea în clocot, apoi adaugă sarea.
  4. Aşează aluatul pe un tocător, apoi ţine-l deasupra apei ce dă în clocot şi taie cu cuţitul bucăţi mici pe care le laşi să cadă în apă.
  5. Fierbe gnocchi până când se ridică la suprafaţă (aproximativ 2-3 minute).
  6. Când sunt gata, scurge-i şi serveşte-i calzi alături de garnitura preferată.
Timp de pregătire8 minute
Cantitate rezultată2 porții
Informații nutriționale/ 1 porție
Calorii214 Kcal
Carbohidrați22 g
Fibre5 g
Proteine14 g
Grăsimi6 g
Sunt magiciana fit și fac să apară ca prin farmec aceste rețete sănătoase și gustoase din ingrediente sănătoase. Scopul meu e să-ți demonstrez că a mânca sănătos și dietetic poate fi chiar ușor, gustos și deloc plictisitor. Haide să creăm împreună rețete sănătoase!
Lucia Wagner

Comentarii