Magiciana Fit
Urmărește-mă
După felul de mâncare
După preferinţe
Alergeni
După ingrediente
Magiciana Fit
Urmărește-mă
Piept de pui în stil chinezesc

Piept de pui în stil chinezesc

Mâncărurile cu arome orientale pot fi sănătoase și se pot prepara și acasă. Atunci când îmi doresc să gătesc ceva extraordinar și ușor de preparat, îmi aduc aminte de mâncarea chinezească. Modul chinezesc de preparare a mâncării este ușor și simplu, și în funcție de preferințe poți adăuga diferite combinații de legume și fructe. Nu mi-a luat mult să inventez rețeta de piept de pui în stil chinezesc. Încearcă și tu această mâncare delicioasă și sănătoasă.

Ador aroma echilibrată dintre legume, miere, sos de soia și curry. Este o armonie naturală a ingredientelor care se întrepătrund în mod organic. Dacă mai adaug și arahide crocante, atunci sunt cu adevărat în al nouălea cer. În plus, carnea îți furnizează cantitatea de proteine necesară și amestecul dintre aceste arome te va transporta la o distanță de mii de kilometri către est. Prin punerea laolaltă a acestor ingrediente nu vei obține doar o combinație excelentă de arome, ci și vitamine și valori nutriționale ridicate.

Pieptul de pui în stil chinezesc reprezintă o excelentă alternativă romantică pentru o cină sau pentru un prânz copios. Este ideal atunci când doresc să servesc o mâncare gustoasă, rapidă și sănătoasă. Trebuie să te aștepți la o o perioadă mai îndelungată de sațietate, iar în gură va persista îndelung o aromă de miere și soia. E delicios!

Ingrediente

Instrucțiuni

  1. Încălzeşte mierea în ulei într-o cratiţă mare. Dacă îți place puiul mai dulce în stil chinezesc, îți recomand să adăugi mai mult de 1 linguriţă cu miere.
  2. Când mierea începe să clocotească, adaugă puiul (tăiat în fâşii) şi prăjeşte-l timp de 10-20 minute până devine roz, amestecând din când în când.
  3. Atunci când lichidul s-a evaporat complet, adaugă sosul de soia, varza (tăiată în fâşii) şi fierbe până când varza se înmoaie.
  4. În continuare adaugă ciupercile, pudra de curry, mazărea şi porumbul.
  5. La final adaugă ceapa tăiată mărunt - nu o sota, doar adaug-o peste pui.
  6. Gustă, iar dacă este necesar adaugă sare de mare.
  7. Deasupra pieptului de pui poţi presăra şi arahide crude.
  8. Serveşte puiul în stil chinezesc cu orez, cuşcuş, bulgur, quinoa sau simplu.
Timp de pregătire40 minute
Cantitate rezultată4 porții
Informații nutriționale/ 1 porție
Calorii460 Kcal
Carbohidrați28 g
Fibre9 g
Proteine56 g
Grăsimi10 g
Sunt magiciana fit și fac să apară ca prin farmec aceste rețete sănătoase și gustoase din ingrediente sănătoase. Scopul meu e să-ți demonstrez că a mânca sănătos și dietetic poate fi chiar ușor, gustos și deloc plictisitor. Haide să creăm împreună rețete sănătoase!
Lucia Wagner

Comentarii