Magiciana Fit
Urmărește-mă
După felul de mâncare
După preferinţe
Alergeni
După ingrediente
Magiciana Fit
Urmărește-mă
Rețetă fitness de terci de ovăz sărat

Rețetă fitness de terci de ovăz sărat

Dacă într-o dimineață dorești să consumi o mâncare ușor de preparat, nu ezita și încearcă această rețetă unică de terci de ovăz fitness cu ouă și brânză. Dacă obișnuiești să pregătești terciul de ovăz în versiune dulce, nu respinge ideea acestei rețete - vei fi plăcut surprinsă de rezultat. Terciul de ovăz fitness reprezintă un mic dejun hrănitor și echilibrat nutrițional care e gata în doar câteva minute.

Dacă îți place să servești terci de ovăz la micul dejun, cu siguranță ai ajuns în punctul în care te gândești ce modalități de preparare a acestuia mai există. Am o idee pentru tine! Adaugă câteva ouă, brânză și condimentează-l după gust. Mai poți adăuga și legume, măsline, roșii deshidratate sau ceapă verde. Acest mic dejun echilibrat nutrițional îți va da energie pentru o nouă zi și îți va ține de foame o perioadă lungă de timp. Fibrele pe care le conține ovăzul susțin o digestie corectă, iar proteinele din ouă și brânză, împreună cu exercițiile fizice, stimulează creșterea musculaturii.

Acest terci de ovăz sărat fitness poate fi servit ca atare. Este destul de sățios și gustos, însă dacă dorești să îți îmbogățești micul dejun sau dacă dorești să îl pregătești rapid pentru masa de prânz sau cină, îl poți servi alături de salată verde sau poți adăuga chiar și ton. Dacă preferi ca terciul de ovăz să fie mai puțin păstos, poți pregăti separat ovăzul și omleta și le poți amesteca la urmă.

Încearcă mâine dimineață această rapidă rețetă fitness, cred că vei adora acest terci de ovăz sărat.

Ingrediente

  • 1/2 cană boabe de ovăz presate (vi-i recomand pe aceștia)
  • 1 cană apă
  • 2 ouă
  • 3 linguri mozzarella dată pe răzătoare
  • un vârf de cuțit de sare de mare
  • un vârf de cuțit de piper negru măcinat

Instrucțiuni

  1. Într-o cratiță mai mică, pune apa la fiert. Adaugă ovăzul în apa care fierbe și fierbe-l până când se îngroașă (aproximativ 3 minute). Apoi adaugă ouăle, sarea, piperul și mozzarella dată pe răzătoare. Lasă terciul de ovăz încă 2-3 minute pe foc, amestecând din când în când. Ideal este să servești terciul de ovăz cât încă este fierbinte.
Timp de pregătire10 minute
Cantitate rezultată1 porție
Informații nutriționale/ 1 porție
Calorii378 Kcal
Carbohidrați25 g
Fibre4 g
Proteine26 g
Grăsimi18 g
Sunt magiciana fit și fac să apară ca prin farmec aceste rețete sănătoase și gustoase din ingrediente sănătoase. Scopul meu e să-ți demonstrez că a mânca sănătos și dietetic poate fi chiar ușor, gustos și deloc plictisitor. Haide să creăm împreună rețete sănătoase!
Lucia Wagner

Comentarii