Magiciana Fit
Urmărește-mă
Rulou cu cocos sănătos fără coacere

Rulou cu cocos sănătos fără coacere

În sfârșit am reușit să-l pregătesc! Rulou cu cocos sănătos fără coacere cu o cantitate minimă de îndulcitor (miere), fără unt și grăsimi inutile. Perfect atât pentru o zi obișnuită, cât și pe masa de sărbători. Acest rulou cu cocos sănătos fără coacere are un gust și mai bun față de varianta sa tradițională nesănătoasă. Convinge-te și tu de acest lucru.

Cantitatea de ingrediente specificată în rețetă ajunge pentru o ruladă mai mică, care poate fi tăiată în 15 felii. Ca umplutură pentru acest desert vom utiliza unt de cocos preparat în casă. Atunci când pregătești untul de cocos, nu te speria dacă durează mai mult, este necesar ca nuca de cocos și mierea să se amestece pentru mai mult timp, amestecul rezultat fiind mai cremos. Recomand utilizarea unui tocător electric de bucătărie, nu a unui blender de capacitate mare, de asemenea recomand utilizarea de nucă de cocos răzuită grosier (sau felii de nucă de cocos). La final, poți adăuga în umplutură și pudră proteică, preferabil cu aromă de cocos sau vanilie. Dacă pregătești biscuiții de casă cu hrișcă, a căror rețeta simplă o găsești aici: , acest desert cu cocos nu va conține gluten și va fi și mai sănătos.

Dacă îți place combinația dintre aluatul cu cacao și umplutura de cocos, încearcă și tu această ruladă sănătoasă cu cocos. Este perfectă și ca desert de Crăciun.

Ingrediente

Instrucțiuni

  1. Amestecă biscuiții în robotul de bucătărie până rezultă o făină.
  2. Într-un castron, amestecă pudra de biscuiți cu mierea, cacaoa, cafeaua măcinată și două linguri de apă.
  3. Frământă aluatul cu mâna. Dacă este prea tare, mai adaugă încă o lingură de apă.
  4. Pregătește umplutura de cocos într-un tocător de bucătărie (robot mic de bucătărie) (vi-l recomand pe acesta) .
  5. Amestecă nuca de cocos și mierea la viteză mare timp de 10-15 minute cu pause până când obții un amestec untos (untul de cocos). Cu cât amesteci mai mult, cu atât mai untos va rezulta amestecul (recomand utilizarea unui tocător de bucătărie și adăugarea de puținâ apă dacă umplutura nu se îngroașă în timp).
  6. Rulează aluatul între două hârtii de copt într-o formă dreptunghiulară cu diametrul de aproximativ 3 mm, apoi întinde umplutură de cocos peste aluat.
  7. Rulează aluatul cu grijă (hârtia de copt îți va fi de ajutor) și dă-l la frigider timp de cel puțin 8 ore.
  8. Taie rulada în felii și presară pe deasupra nucă de cocos.
Timp de pregătire25 minute
Cantitate rezultată15 felii
Informații nutriționale/ 1 felie
Calorii95 Kcal
Carbohidrați13 g
Fibre1 g
Proteine2 g
Grăsimi4 g
Sunt magiciana fit și fac să apară ca prin farmec aceste rețete sănătoase și gustoase din ingrediente sănătoase. Scopul meu e să-ți demonstrez că a mânca sănătos și dietetic poate fi chiar ușor, gustos și deloc plictisitor. Haide să creăm împreună rețete sănătoase!
Lucia Wagner

Comentarii