Magiciana Fit
Urmărește-mă
După felul de mâncare
După preferinţe
Alergeni
După ingrediente
Magiciana Fit
Urmărește-mă
“Baclava” sănătoasă din ovăz

“Baclava” sănătoasă din ovăz

Ovăz servit ca desert? Trebuie să-l încerci. Îmi place să pregătesc o varietate de preparate cu ovăz la micul dejun, dar aceasta reprezintă pentru mine ceva special. Ador baclavaua, iar acest terci de ovăz îmi amintește de ea - este o combinație minunată de nuci, fistic, miere, coajă de lămâie și mirodenii. Îți voi mărturisi ceva: ador să consum la micul dejun deserturi în varianta lor sănătoasă :)

Dacă baclavaua clasică e prea dulce pentru tine, nu trebuie să-ți faci probleme - acest terci are un gust dulce și plăcut, astfel încât poți să savurezi aroma de baclava fără tone de zahăr și miere adăugate în plus. Mai mult, acest terci sănătos cu ovăz nu conține lapte sau gluten.

Dacă dorești să prepari o versiune vegană, poți de exemplu să înlocuiești mierea cu sirop de arțar.

O porție din acest terci de ovăz cremos e foarte mare, conține substanțe nutritive și sunt sigură că îți va ține de foame până la amiază. Pentru a obține o consistență cremoasă trebuie să fierbi ovăzul pe foc mediu până la slab.

Dacă eşti ca şi mine un fan al baclavalei, vei adora această variantă mai uşoară cu ovăz! Nu avem niciodată la dispoziție suficiente rețete de terciuri sănătoase cu ovăz pentru micul dejun, așa că nu uita să salvezi această rețetă, iar după ce o încerci, nu uita să-mi lași un comentariu in care să-mi spui dacă ți-a plăcut această versiune.

Ingrediente

Instrucțiuni

  1. Toarnă ovăzul într-un vas cu apă clocotită.
  2. Lasă-l să fiarbă la foc mediu, amestecând din când în când.
  3. În momentul în care a absorbit aproape toată apa, redu focul şi fierbe ovăzul până când absoarbe restul de apa (încă 10 minute). Dacă doreşti ca ovăzul să aibă consistenţa unui terci, poţi lua vasul mai repede de pe foc.
  4. După ce ovăzul a fiert, amestecă restul ingredientelor şi îndulceşte cu miere.
  5. Poţi servi ovăzul cât este încă cald, dar este delicios şi când s-a răcit.
Timp de pregătire25 minute
Cantitate rezultată2 porții
Informații nutriționale/ 1 porție
Calorii465 Kcal
Carbohidrați64 g
Fibre6 g
Proteine8 g
Grăsimi20 g
Sunt magiciana fit și fac să apară ca prin farmec aceste rețete sănătoase și gustoase din ingrediente sănătoase. Scopul meu e să-ți demonstrez că a mânca sănătos și dietetic poate fi chiar ușor, gustos și deloc plictisitor. Haide să creăm împreună rețete sănătoase!
Lucia Wagner

Comentarii