Magiciana Fit
Urmărește-mă
După felul de mâncare
După preferinţe
Alergeni
După ingrediente
Magiciana Fit
Urmărește-mă
Cele mai bune, sănătoase şi crocante prăjiturele cu năut fără făină (fără gluten)

Cele mai bune, sănătoase şi crocante prăjiturele cu năut fără făină (fără gluten)

Denumirea reţetei e foarte sugestivă – aceste prăjiturele sunt cu adevărat cele mai bune şi sănătoase prăjituri cu margini crocante şi interior moale. În comparaţie cu alte prăjituri, acestea au un conţinut mai scăzut de carbohidraţi şi mai ridicat de proteine, fibre şi alte ingrediente sănătoase.

Aceste prăjiturele dietetice sunt irezistibil de crocante grație utilizării uleiului de cocos în cantitatea necesară. Dacă nu dorești să folosești miere sau zahăr din trestie în această rețetă, poți să le înlocuiești cu xilitol sau stevia cu conținut caloric redus.

Dacă încă nu ai prin casă făină de năut, îți recomand să cumperi, cel puțin pentru a putea prepara această excelentă rețetă. Poți pregăti și alte mâncăruri sănătoase cu această făină - pe site-ul meu poți să găsești multe rețete sănătoase în care folosesc făină de năut, printre care se numără pastele de casă fără gluten, socca italiană, clătite incredibile, prăjitura cu morcov, dar și gnocchi gustoși fără gluten. O poți prepara și acasă dacă ai un blender de calitate sau o poți cumpăra din marile supermarketuri sau online.

Încearcă și tu aceste prăjiturele sănătoase cu năut care nu conțin gluten, lapte sau ouă, cred că le vei îndrăgi la fel de mult ca mine. Îmi mai place să adaug în prăjiturele merișoare uscate și fulgi de ciocolată neagră. Delicioase. E bine de știut că aceste ingrediente opționale nu sunt incluse în valorile nutriționale.

Ingrediente

Instrucțiuni

  1. Într-un castron se amestecă mai întâi ingredientele uscate, apoi restul ingredientelor.
  2. Aluatul trebuie să aibă o consistenţă foarte densă, însă dacă nu poţi să-l amesteci bine, adaugă câteva linguri de apă.
  3. Aluatul se modelează sub formă de prăjiturele şi se aşează pe o hârtie de copt.
  4. Prăjiturile se apasă cu degetele pentru a avea o formă mai subţire.
  5. Prăjiturile se coc la 175°C timp de 15 minute până se rumenesc.
  6. Imediat ce se scot din cuptor, se presează cu o furculiţă pentru a deveni crocante pe margini şi moi în interior.
Timp de pregătire20 minute
Cantitate rezultată14 porții
Informații nutriționale/ 1 porție
Calorii101 Kcal
Carbohidrați10 g
Fibre1 g
Proteine3 g
Grăsimi6 g
Sunt magiciana fit și fac să apară ca prin farmec aceste rețete sănătoase și gustoase din ingrediente sănătoase. Scopul meu e să-ți demonstrez că a mânca sănătos și dietetic poate fi chiar ușor, gustos și deloc plictisitor. Haide să creăm împreună rețete sănătoase!
Lucia Wagner

Comentarii