Magiciana Fit
Urmărește-mă
Plăcintă Banoffee fit

Plăcintă Banoffee fit

Plăcintă Banoffee fit sănătoasă și preparată fără coacere, care îi va face pe toți să lingă farfuria! Are un gust și mai bun decât aspectul și este sănătoasă. În interior este umplută cu caramel delicios din curmale și unt de nuci, care merge de minune cu gustul bananelor și cel al cremei moi din brânză de vaci sau ricotta. **Această prăjitură fără coacere nu conține făină și o poți pregăți fără adaos de zahăr (folosind curmale, xilitol sau stevia).

Plăcinta Banoffee este un desert englezesc alcătuit dintr-un aluat gustos (similar cu cel de cheesecake), banane, cremă și caramel. Rețeta clasică este plină de zahăr, grăsimi și calorii. Acesta este motivul pentru care am pregătit pentru tine o variantă mai ușoară și mai sănătoasă a acestui desert popular. Am avut posibilitatea să încerc ambele variante și trebuie să-ți mărturisesc că această rețetă sănătoasă de plăcintă Banoffee are un gust și mai bun față de varianta originală.

Trebuie să menționez faptul că pregătirea acestei plăcinte/prăjituri este foarte simplă și relativ rapidă, putând fi încercată chiar și de către un începător. Deoarece prăjitura nu este pregătită la cuptor, nu dai greș cu nimic.

Pregătește această delicioasă prăjitură cu caramel-banane-cremă pentru un eveniment special sau pentru weekend, cu siguranță nu vei regreta. În cazul meu, aceasta este probabil cea mai bună prăjitură sănătoasă fără coacere de până acum.

Ingrediente

Instrucțiuni

  1. Râșnește migdalele și ovăzul până obții o făină fină.
  2. Adaugă uleiul de cocos topit, mierea și, dacă aluatul este prea sfărâmicios, adaugă în aluat 1-2 linguri de apă.
  3. Frământă aluatul lipicios cu mâna și așează-l prin presare pe fundul unei tăvi pentru prăjituri (cu diametrul de aproximativ 25 cm).
  4. Scoate curmalele din apă și blenduiește-le împreună cu laptele până când obții o pastă fină.
  5. Adaugă peste pastă restul ingredientelor pentru umplutură (cu excepția bananelor) și amestecă din nou.
  6. Întinde umplutura rezultată peste aluatul pregătit anterior și dă-l la frigider.
  7. Într-un castron, amestecă brânza de vaci cu ricotta (sau doar brânza de vaci) și îndulcește crema după preferințe.
  8. Dizolvă gelatina în apă fierbinte și amestec-o treptat în cremă.
  9. Apoi așează peste prăjitură bananele tăiate rondele și umplutura de brânză de vaci.
  10. La final, decorează prăjitura cu boabe de cacao, ciocolată, nuci sau fructe.
  11. Lasă prăjitura la frigider timp de cel puțin 4 ore.
Timp de pregătire20 minute
Cantitate rezultată10 felii
Informații nutriționale/ 1 felie
Calorii227 Kcal
Carbohidrați32 g
Fibre5 g
Proteine7 g
Grăsimi8 g
Sunt magiciana fit și fac să apară ca prin farmec aceste rețete sănătoase și gustoase din ingrediente sănătoase. Scopul meu e să-ți demonstrez că a mânca sănătos și dietetic poate fi chiar ușor, gustos și deloc plictisitor. Haide să creăm împreună rețete sănătoase!
Lucia Wagner

Comentarii