Magiciana Fit
Urmărește-mă
Porridge de zucchini

Porridge de zucchini

Porridge-ul de zucchini fără ovăz reprezintă o soluție grozavă dacă îți e poftă de ceva ușor, cald, ideal pentru dietă, dar și hrănitor. Dacă îți place să încerci rețete interesante, pregătește acest porridge de zucchini, bogat în proteine și fibre.

Acest porridge de zucchini sănătos nu conține gluten și nu conține zahăr, fiind îndulcit doar cu banană.

Pont: Poți oricând să adaugi mirodenii în porridge, apelând la diverse ingrediente. Încearcă să adaugi, de exemplu, fructe de pădure, mere, sirop de arțar, cacao, nucă de cocos, unt de nuci sau diferite tipuri de nuci. E pur și simplu delicios!

Ingrediente

Instrucțiuni

  1. Spală zucchini-ul, dă-l pe răzătoare și amestecă-l cu banana făcută piure.
  2. Într-o cratiță mai mică, amestecă laptele de migdale cu albușurile și fierbe amestecul la foc mediu timp de 2 minute, amestecând constant.
  3. Adaugă semințele de in și amestecă până începe să se îngroașe.
  4. Adaugă în cratiță amestecul de zucchini și banană, scorțișoara și amestecă până când obții consistența dorită.
  5. Alternativ, poți îndulci porridge-ul cu miere.
Timp de pregătire10 minute
Cantitate rezultată1 porție
Informații nutriționale/ 1 porție
Calorii222 Kcal
Carbohidrați25 g
Fibre7 g
Proteine12 g
Grăsimi7 g
Sunt magiciana fit și fac să apară ca prin farmec aceste rețete sănătoase și gustoase din ingrediente sănătoase. Scopul meu e să-ți demonstrez că a mânca sănătos și dietetic poate fi chiar ușor, gustos și deloc plictisitor. Haide să creăm împreună rețete sănătoase!
Lucia Wagner

Comentarii