Magiciana Fit
Urmărește-mă
Sfeclă roșie cu brânză la cuptor ușor de preparat

Sfeclă roșie cu brânză la cuptor ușor de preparat

Sfeclă roșie cu brânză la cuptor ușor de preparat este cea mai nouă rețetă preferată cu sfeclă roșie. Este super rapidă, simplă și are un gust divin. Pentru această rețetă am ales brânză camembert, dar poți folosi și brânză de capră, telemea, feta sau halloumi. Sunt sigură că îți va plăcea!

Pentru a pregăti această rețetă fit ai nevoie de doar 3 ingrediente de bază și de câteva condimente. Nu e deloc dificilă sau migăloasă, deoarece cea mai parte a timpului stă la cuptor. Îmi plac mult aceste rețete simple, așa că sper că și ție îți vor plăcea. Rețeta este bogată în vitamina C, B9, mangan, magneziu, fier și fosfor. Grație brânzei, conținutul proteic este ridicat.

Niciodată nu trebuie să ducem lipsă de rețete sănătoase și gustoase cu sfeclă roșie, așa că trebuie s-o păstrezi pe aceasta pentru mai târziu sau s-o încerci chiar acum, pentru că e delicioasă. Chiar și bărbaților din familia mea le-a plăcut :)

Această sfeclă roșie cu brânză la cuptor este și o mâncare relativ low-carb, foarte sățioasă prin aportul de brânză. Îmi place s-o servesc la cină. Nu ezita și pregătește și tu această rețetă gustoasă și fit.

Ingrediente

  • 2 sfecle roșii mari (500 g în total)
  • 2 x 100g brânză camembert cu conținut redus de grăsimi (sau alt tip de brânză)
  • 1 lingură ulei de măsline (vi-l recomand pe acesta)
  • sare, piper negru măcinat, usturoi pudră, ierburi de Provence (după gust)

Instrucțiuni

  1. Decojește bucățile de sfeclă roșie crudă și taie-le în rondele mai subțiri.
  2. Așează rondelele de sfeclă într-o tavă tapetată cu hârtie pentru copt.
  3. Stropește-le ușor și uniform cu ulei de măsline, sare și condimentează-le, apoi coace-le timp de 15 minute la 180 de grade.
  4. După 15 minute, scoate tava din cuptor, așează brânza camembert peste rondelele de sfeclă roșie (sau alt tip de brânză), apoi presară peste brânză puțină sare și condimente.
  5. Dă tava la cuptor timp de încă 10-15 minute până când sfecla s-a copt și brânza s-a rumenit.
Timp de pregătire40 minute
Cantitate rezultată2 porții
Informații nutriționale/ 1 porție
Calorii425 Kcal
Carbohidrați16 g
Fibre7 g
Proteine24 g
Grăsimi27 g
Sunt magiciana fit și fac să apară ca prin farmec aceste rețete sănătoase și gustoase din ingrediente sănătoase. Scopul meu e să-ți demonstrez că a mânca sănătos și dietetic poate fi chiar ușor, gustos și deloc plictisitor. Haide să creăm împreună rețete sănătoase!
Lucia Wagner

Comentarii