Magiciana Fit
Urmărește-mă
După felul de mâncare
După preferinţe
Alergeni
După ingrediente
Magiciana Fit
Urmărește-mă
Budincă de chia sănătoasă cu ciocolată

Budincă de chia sănătoasă cu ciocolată

O altă grozavă rețetă de budincă sănătoasă cu chia, de această dată în versiunea mea preferată, cea cu ciocolată. Răsfață-te cu această budincă gustoasă cu chia sub forma unui mic dejun hrănitor și sănătos și savurează gustul de ciocolată dis-de-dimineață.

Această budincă cu chia și ciocolată are un gust incredibil. Adaugă căpșune sau zmeură și un pic de nucă de cocos și nimeni nu-i va putea rezista! Conține doar 275 kcal pe porție și are un conținut mare de fibre și proteine.

Cel mai grozav lucru e că ai nevoie de doar 4 ingrediente, 1 castron și numai 5 minute și budinca de chia e gata. Amestecă ingredientele, lasă-le la frigider peste noapte și această delicatesă e gata dimineața. Poate fi ținută la frigider timp de câteva zile (dar nu cred că va rezista multă vreme, cel puțin în cazul meu). O poți prepara cu lapte de vacă obișnuit, sau cu lapte vegetal de migdale, orez sau cocos-eu prefer să utilizez în această rețetă laptele de vacă sau de migdale pentru a nu răpi din savoarei ciocolatei.

Știi de ce sunt sănătoase semințele de chia?

Seminţele de chia reprezintă sursa cea mai bogată în acizi graşi omega-3 şi omega-6 din rândul plantelor. Acestea au un conţinut foarte ridicat de fibre, de grupul de vitamine B şi de antioxidanţi. Conţin de 5 ori mai mult calciu decât laptele, mai mult, calciul din seminţele de chia este mai uşor de digerat. Atunci când seminţele de chia sunt consumate împreună cu carbohidraţi, acestea încetinesc ritmul conversiei carbohidraţilor în zaharuri obişnuite care mai apoi sunt stocate în celulele adipoase. Te ajută să te reîncarci cu energie şi măresc capacitatea de concentrare, sunt recomandate pentru detoxifierea organismului şi pentru potolirea foamei în curele de slăbire.

Valorile nutriționale ale acestei budinci de chia sunt calculate prin utilizarea a 1 lingură de miere și 3 lingurițe de semințe de chia. Dacă preferi ca budinca să fie mai dulce, atunci mai poți adăuga încă o lingură de miere.

Ingrediente

Instrucțiuni

  1. Amestecă toate ingredientele cu un tel într-un castron sau într-o cană.
  2. Lasă cana (preferabil închisă) la frigider timp de cel puţin 6 ore.
  3. Înainte de a consuma budinca, amestec-o bine.
  4. Dacă vrei ca budinca să fie mai groasă trebuie să adăugi mai multe seminţe de chia şi invers.
Timp de pregătire5 minute
Cantitate rezultată1 porție
Informații nutriționale/ 1 porție
Calorii275 Kcal
Carbohidrați12 g
Fibre17 g
Proteine11 g
Grăsimi12 g
Sunt magiciana fit și fac să apară ca prin farmec aceste rețete sănătoase și gustoase din ingrediente sănătoase. Scopul meu e să-ți demonstrez că a mânca sănătos și dietetic poate fi chiar ușor, gustos și deloc plictisitor. Haide să creăm împreună rețete sănătoase!
Lucia Wagner

Comentarii