Magiciana Fit
Urmărește-mă
Budincă dietetică cu orez şi migdale

Budincă dietetică cu orez şi migdale

Îți prezint cea mai bună rețetă de budincă dietetică cu orez (mai este denumită și orez în lapte sau orez cu lapte) ce are un conținut ridicat de proteine. O porție generoasă din aceasta budincă cu orez conține 260 kcal și până la 18 g de proteine. Dacă îți plac rețetele dulci cu orez, atunci trebuie să încerci acest orez cu lapte și migdale, este una dintre rețetele mele preferate.

Îmi place gustul orezului cremos fiert în lapte. Pentru a obține acest gust delicios, în rețetele cu lapte și orez se utilizează foarte des smântână foarte grasă. Din acest motiv, pentru a păstra consistența cremoasă și pentru a transforma rețeta într-o versiune dietetică, dar și pentru a avea valori nutriționale ridicate, am amestecat orezul cu iaurt grecesc cu puține grăsimi, în loc de smântână grasă. Iaurtul grecesc îmbogățește rețeta cu proteine. Dacă dorești s-o pregătești într-o **versiune și mai dietetică și benefică pentru siluetă, poți înlocui mierea cu stevia sau pudră proteică (însă va fi mult mai groasă în cazul acesta). La final îmi place să adaug cireșe sau vișine în această budincă sănătoasă cu orez, deoarece îi dau un gust și mai delicios.

Acest orez cu lapte sănătos și cremos este minunat servit cât încă este cald, dar e bun și rece. Îmi place să-l prepar ca mic dejun sănătos sau ca desert. Gustul său cremos irezistibil împreună cu bucățelele crocante de migdale și cireșele dulci te vor ridica în al nouălea cer. Încearcă-l și tu, sunt sigură că îl vor adora până și cei mici.

Ingrediente

Instrucțiuni

  1. Fierbe într-o cratiţă 100 ml de apă.
  2. Adaugă orezul spălat şi fierbe-l până când acesta absoarbe toată apa (aproximativ 5 minute).
  3. În continuare, adaugă laptele, seminţele de vanilie şi stafidele şi fierbe la foc mediu până când orezul absoarbe tot laptele.
  4. Orezul trebuie să devină lipicios.
  5. Când este gata, ia-l de pe foc, adaugă miere pentru gust şi lasă-l să se răcească complet (preferabil în frigider).
  6. La final, adaugă migdalele mărunţite şi amestecă iaurtul grecesc în compoziţie.
  7. Budinca se serveşte rece, preferabil cu un sos fierbinte de cireşe.
Timp de pregătire25 minute
Cantitate rezultată6 porții
Informații nutriționale/ 1 porție
Calorii260 Kcal
Carbohidrați31 g
Fibre2 g
Proteine18 g
Grăsimi7 g
Sunt magiciana fit și fac să apară ca prin farmec aceste rețete sănătoase și gustoase din ingrediente sănătoase. Scopul meu e să-ți demonstrez că a mânca sănătos și dietetic poate fi chiar ușor, gustos și deloc plictisitor. Haide să creăm împreună rețete sănătoase!
Lucia Wagner

Comentarii