Magiciana Fit
Urmărește-mă
Cereale sănătoase cu scorţişoară (fără gluten)

Cereale sănătoase cu scorţişoară (fără gluten)

De multă vreme mi-am tot pus întrebarea cum aș putea să prepar acasă cerealele mele preferate crocante și cu scorțișoară fără a utiliza o cantitate exagerată de zahăr și făină. Acesta e rezultatul - rețeta perfectă de cereale cu scorțișoară sănătoase preparate în casă, fără adaos de făină sau gluten și preparate din migdale, semințe de in, scorțișoară, ulei de cocos și miere.

Aceste cereale cu scorțișoară au un conținut redus de carbohidrați, o porție conținând doar 7 g de carbohidrați - ce răsfăț! Dacă ești ca mine și adori scorțișoara, sunt sigură că vei savura această rețetă. Eu am preparat-o de câteva ori și pot să afirm că încă nu am mâncat cereale preparate în casă mai bune ca acestea. Aceste cereale sunt sănătoase și valoroase din punct de vedere nutrițional - ce mi-aș mai putea dori pentru a avea niște dimineți cu adevărat speciale?

Trebuie să adaug faptul că cerealele acestea sunt ușor de preparat din doar 6 ingrediente. Partea cea mai dificilă din tot acest proces este amestecarea aluatului, însă merită, crede-mă. În ceea ce privește topingul, eu îl recomand din inimă, iar în cazul în care nu dorești să adaugi o lingură de zahăr, poți înlocui zahărul cu xilitol. Făina de migdale e ușor de preparat, trebuie doar să râșnești migdalele până când rezultă o făină fină (sau poți cumpăra de la magazin făină de migdale (v-o recomand pe aceasta) ).

Partea interesantă e că acestea seamănă la gust cu cerealele cini minis, dar eu pot afirma că cerealele mele sunt chiar mai bune. Convinge-te și tu de acest lucru!

Vreau să-ți ofer un sfat înainte de a începe să pregătești aceste cereale gustoase - din această rețetă rezultă 4 porții, însă cred că poți dubla numărul ingredientelor. Poți să-mi mulțumești mai târziu :)

Ingrediente

Instrucțiuni

  1. Amestecă într-un castron seminţele de in măcinate şi apa.
  2. Adaugă făina de migdale, scorţişoara, uleiul de cocos înmuiat (nu topit) şi mierea. Amestecă bine aluatul.
  3. Tapetează o tavă de copt cu hârtie de copt şi pune aluatul în tavă.
  4. Acoperă aluatul cu un al doilea strat de hârtie de copt şi rulează-l cu un făcăleţ până se subţiază – cu cât aluatul e mai moale, cu atât cerealele vor fi mai crocante.
  5. Îndepărtează cel de-al doilea strat de hârtie de copt şi presară peste cereale un amestec de zahăr şi scorţişoară.
  6. Coace cerealele la 175°C timp de 8 minute.
  7. După ce cele 8 minute s-au scurs, scoate aluatul din cuptor şi taie-l în bucăţi mici.
  8. Apoi coace-l din nou între 2-5 minute – timpul exact de coacere depinde de grosimea aluatului şi de cuptorul tău
  9. Verifică din când în când cerealele în timpul procesului de coacere pentru ca acestea să nu se ardă. Cerealele trebuie sa fie maro-aurii atunci când sunt gata.
Timp de pregătire25 minute
Cantitate rezultată4 porții
Informații nutriționale/ 1 porție
Calorii213 Kcal
Carbohidrați7 g
Fibre4 g
Proteine7 g
Grăsimi18 g
Sunt magiciana fit și fac să apară ca prin farmec aceste rețete sănătoase și gustoase din ingrediente sănătoase. Scopul meu e să-ți demonstrez că a mânca sănătos și dietetic poate fi chiar ușor, gustos și deloc plictisitor. Haide să creăm împreună rețete sănătoase!
Lucia Wagner

Comentarii