Magiciana Fit
Urmărește-mă
Prăjiturele moi cu năut

Prăjiturele moi cu năut

Dacă te-ai obișnuit cu rețetele dulci care nu conțin făină, mai am încă o versiune gustoasă și sănătoasă pentru colecția ta, de data aceasta e vorba de prăjiturelele moi cu năut. Au puține calorii, nu conțin făină și se coc în mai puțin de jumătate de oră.

Năutul este o adevărată bombă proteică, de aceea trebuie să-i testezi puterea preparând diverse deserturi cu năut care conțin o mulțime de fibre pentru o digestie mai bună, îți furnizează cantitatea de fier de care ai nevoie și pot fi consumate și de către persoanele care suferă de boala celiacă. Poți prepara din năut atât rețete sărate, cât și dulci, acestea îți oferă substanțele nutritive de care ai nevoie și au un gust grozav. În rețete, năutul poate înlocui făina cu ușurință, iar mâncărurile vor avea un gust fin de nuci.

Favoritele mele sunt prăjiturelele crocante cu năut (poți găsi rețeta și pe blogul meu), nicio altă prăjitură neputând rivaliza cu acestea, însă și această rețetă de prăjiturele moi cu năut este foarte sănătoasă, delicioasă și merge de minune la ceai sau cafea. Poate că unora le va plăcea și mai mult această versiune mai moale, vă rog să-mi spuneți în comentarii dacă e așa :)

Acest desert sănătos fără făină este ușor, simplu și se digeră rapid. Prăjiturelele sunt ideale servite după-amiaza la ceai sau cafea. Îmi place să le pregătesc ca gustare de dimineață, ca alternativă nutritivă și sățioasă pentru începutul unei noi zile. Îmi place să servesc aceste prăjiturele sănătoase cu năut cu fulgi de ciocolată neagră.

Ingrediente

  • 1 cană năut fiert (½ cană năut nefiert)
  • 1 ou
  • 1 lingură unt de migdale/arahide (vi-l recomand pe acesta)
  • 2 linguri zahăr din trestie de zahăr sau stevia (pentru gust) (v-o recomand pe aceasta)
  • ½ linguriţă praf de copt
  • fulgi de ciocolată neagră (pentru gust)

Instrucțiuni

  1. Se amestecă în blender toate ingredientele (cu excepţia ciocolatei) până la omogenizarea completă.
  2. Apoi se adaugă fulgii de ciocolată, după care aluatul se modelează în formă de bile.
  3. Se aşează pe o hârtie de copt şi se apasă uşor vârfurile.
  4. Prăjiturile se coc timp de 15-18 minute la 180°C până se rumenesc.
Timp de pregătire25 minute
Cantitate rezultată12 prăjiturele
Informații nutriționale/ 1 prăjiturică
Calorii29 Kcal
Carbohidrați4 g
Fibre1 g
Proteine2 g
Grăsimi1 g
Sunt magiciana fit și fac să apară ca prin farmec aceste rețete sănătoase și gustoase din ingrediente sănătoase. Scopul meu e să-ți demonstrez că a mânca sănătos și dietetic poate fi chiar ușor, gustos și deloc plictisitor. Haide să creăm împreună rețete sănătoase!
Lucia Wagner

Comentarii