Magiciana Fit
Urmărește-mă
Budincă sănătoasă cu avocado şi seminţe de chia

Budincă sănătoasă cu avocado şi seminţe de chia

Avocado este grozav, e un fruct săţios şi plin de nutrienţi. Gustul său neutru ne permite să-l preparăm fie dulce, fie ca mâncare savuroasă, însă gustul acestuia e mereu delicios. Încearcă această reţetă simplă de budincă sănătoasă cu avocado şi seminţe de chia – fără făină, drojdie, coloranţi, zaharuri rafinate sau conservanţi.

Această budincă se prepară foarte simplu, prin amestecarea tuturor ingredientelor. Nu e nevoie să stai mult timp pe lângă aragaz. Budinca de avocado este bogată în grăsimi sănătoase, vitamine și minerale și grație semințelor de chia, este bogată și în acizi grași omega 3. Din cantitatea de ingrediente rezultă 2 porții mai mici, fiecare având aproape 10 g de fibre și 9 g de proteine. Budinca are niște valori nutriționale foarte bune. În această rețetă poți folosi lapte de vacă, dar și orice tip de lapte vegetal (îți recomand în special laptele de ovăz, nucă de cocos sau migdale).

Dacă vrei să prepari budinca sănătoasă de avocado folosind diferite arome, poți experimenta și poți de exemplu să adaugi cacao, nucă de cocos, pudră proteică sau banane. E bine să fie servită imediat, deoarece se închide la culoare atunci când e ținută la frigider mai mult timp. Dacă nu dorești ca avocado-ul să-și schimbe culoarea în maro, poți adăuga puțin suc de lămâie.

Pregătește și tu această budincă delicioasă cu avocado și semințe de chia, de exemplu ca mic dejun sănătos sau ca desert pentru cei dragi.

Ingrediente

Instrucțiuni

  1. Se amestecă în blender sau în robotul de bucătărie fructul de avocado, mierea, extractul de vanilie şi seminţele de chia.
  2. Se adaugă laptele şi se amestecă până când budinca capătă o consistenţă cremoasă.
  3. Budinca se toarnă în cupe/boluri şi se dă la frigider timp de cel puţin 2 ore.
  4. Deasupra se presară migdale tăiate şi se serveşte.
  5. Pentru a încerca diferite arome ale acestui răsfăţ sănătos, poţi adăuga în compoziţie cacao, fulgi de cocos sau banane.
Timp de pregătire5 minute
Cantitate rezultată2 porții
Informații nutriționale/ 1 porție
Calorii275 Kcal
Carbohidrați24 g
Fibre10 g
Proteine9 g
Grăsimi15 g
Sunt magiciana fit și fac să apară ca prin farmec aceste rețete sănătoase și gustoase din ingrediente sănătoase. Scopul meu e să-ți demonstrez că a mânca sănătos și dietetic poate fi chiar ușor, gustos și deloc plictisitor. Haide să creăm împreună rețete sănătoase!
Lucia Wagner

Comentarii