Magiciana Fit
Urmărește-mă
Pâine pentru masa de seară (low carb, fără gluten)

Pâine pentru masa de seară (low carb, fără gluten)

O rețetă simplă și rapidă de pâine fără făină și gluten pentru cină, cu conținut redus de carbohidrați și bogată în proteine. Nu te aștepta la ceva complicat, rețeta de pâine sănătoasă este chiar simplă. În plus, pentru a pregăti pâinea ai nevoie de doar 5 ingrediente de bază. Încearc-o și tu.

Rețeta de pâine low-carb este super simplă, gata în doar câteva minute. Tot ceea ce trebuie să faci este să amesteci toate ingredientele, să lași aluatul la crescut, apoi să-l dai la cuptor.
Rețeta de pâine proteică va fi apreciată mai ales de către persoanele care preferă seara doar mâncărurile cu un conținut proteic ridicat și cu un conținut de carbohidrați extrem de redus. În acest caz, cantitatea de carbohidrați din pâine este aproape neglijabilă - 1 felie conține doar 1 g de carbohidrați. În plus, această pâine de casă fără gluten este bogată în fibre, fiind nu doar sățioasă, ci contribuind și la îmbunătățirea digestiei.

Această pâine fără făină pentru masa de seară este absolut delicioasă și îmi place s-o servesc cu cremă de avocado și legume. E foarte gustoasă! Este o pâine fit apreciată de toată lumea, indiferent de dieta adoptată.

Ce este psyllium? Psyllium este o fibră solubilă naturală obținută din semințele plantei cu același nume. În această rețetă, psyllium înlocuiește făina pe post de liant. Psyllium se găsește în toate magazinele naturiste, dar și în supermarketurile mari.

Din această rețetă vei obține o pâine mai micuță - 8 felii sățioase.

Ingrediente

  • 4 linguri de psyllium
  • 100 g brânză dată pe răzătoarea fină (de ex. mozzarella)
  • 4 ouă mari
  • un vârf de cuțit de chimion măcinat
  • 1/2 linguriță sare
  • semințe de in (opțional) (vi le recomand pe acestea)
  • rozmarin (opțional)

Instrucțiuni

  1. Într-un castron, amestecă bine toate ingredientele folosind un tel.
  2. Lasă aluatul la dospit timp de 15 minute.
  3. Vei obține un aluat gros și lipicios, pe care îl vei turna cu ajutorul unei spatule într-o tavă tapetată cu hârtie pentru copt, modelându-l în formă de pâine.
  4. Coace pâinea timp de 40-45 minute la 170 de grade până când se rumenește.
Timp de pregătire60 minute
Cantitate rezultată1 Bucată
Informații nutriționale/ 1 Bucată
Calorii678 Kcal
Carbohidrați8 g
Fibre28 g
Proteine50 g
Grăsimi35 g
Sunt magiciana fit și fac să apară ca prin farmec aceste rețete sănătoase și gustoase din ingrediente sănătoase. Scopul meu e să-ți demonstrez că a mânca sănătos și dietetic poate fi chiar ușor, gustos și deloc plictisitor. Haide să creăm împreună rețete sănătoase!
Lucia Wagner

Comentarii