Magiciana Fit
Urmărește-mă
Bulgur cu lapte, semințe de chia și merișoare

Bulgur cu lapte, semințe de chia și merișoare

Acest delicios bulgur cu lapte, semințe de chia și merișoare este perfect atât la micul dejun sau ca prânz dulce. Este relativ *sărac în calorii și conține o mulțime de fibre care sprijină digestia. Dacă te gândești ce preparat delicios ai putea să pregătești din bulgur, încearcă această rețetă.

Dacă ai intoleranță la lactoză, îți recomand să folosești lapte vegetal (de migdale sau cocos). Pe lângă faptul că este mai ușor de digerat, acesta conferă preparatelor un gust deosebit. Peste bulgurul fiert poți presăra nuci sau fructe.

Pont: Dacă dorești să reduci conținutul de carbohidrați din rețetă și dorești să sporești conținutul proteic al acesteia, poți adăuga 1 lingură de pudră proteică (v-o recomand pe aceasta) în loc de miere. Astfel, bulgurul va fi și mai cremos.

Bulgurul este o cereală integrală prefiartă cu o subtilă aromă de nuci. Conține o mulțime de micronutrienți precum fosfor, magneziu, seleniu sau fier și vitamina A. Este bogat în fibre și sărac în grăsimi. Se utilizează, de exemplu, ca garnitură, în salate, dar îl poți folosi și la prepararea de "risotto" delicios sau de porridge și preparate dulci. Se comercializează în magazinele naturiste (magazine fizice și online), dar și în supermarketuri.

Dacă îți place orezul cu lapte, acest bulgur ușor de preparat cu lapte, semințe de chia și merișoare se va transforma rapid într-unul dintre preferatele tale.

1 cană = 250 ml

Ingrediente

Instrucțiuni

  1. Fierbe laptele într-o cratiță.
  2. Adaugă bulgurul spălat și semințele de chia în laptele ce dă în clocot și fierbe terciul amestecând din când în când până când bulgurul s-a înmuiat complet (aproximativ 15-20 de minute).
  3. Timpul de fierbere variază în funcție de mărimea cerealelor.
  4. Când terciul s-a îngroșat, bulgurul este moale și semințele de chia au o consistență de gel, ia cratița de pe foc și adaugă mierea și merișoarele.
  5. Recomand să servești bulgurul cu lapte cât este cald.
Timp de pregătire25 minute
Cantitate rezultată4 porții
Informații nutriționale/ 1 porție
Calorii355 Kcal
Carbohidrați63 g
Fibre13 g
Proteine8 g
Grăsimi6 g
Sunt magiciana fit și fac să apară ca prin farmec aceste rețete sănătoase și gustoase din ingrediente sănătoase. Scopul meu e să-ți demonstrez că a mânca sănătos și dietetic poate fi chiar ușor, gustos și deloc plictisitor. Haide să creăm împreună rețete sănătoase!
Lucia Wagner

Comentarii