Magiciana Fit
Urmărește-mă
Salată sănătoasă cu mango

Salată sănătoasă cu mango

O salată cu mango delicioasă și sănătoasă, simplă și răcoritoare și pe care o poți pregăti folosind hrișcă, cușcuș, bulgur sau quinoa, în funcție de ce ai prin casă la momentul respectiv și de preferințele tale. Fructul de mango, în combinație cu celelalte ingrediente secrete, conferă acestei salate sănătoase o aromă interesantă și irezistibilă. Dacă te numeri printre iubitorii de mango, atunci trebuie să încerci această salată cu puține calorii cu o tentă exotică.

Fructul de mango nu are numai un gust excelent, acesta este și plin de minerale, vitamine și antioxidanți. Are un conținut ridicat de vitaminele A, E, C, B și are un efect benefic asupra glandei tiroide, presiunii arteriale ridicate și asupra hormonilor. Are un aspect jucăuș și un gust dulce în această salată de hrișcă, cușcuș sau quinoa.

Poți pregăti această salată fit în orice perioadă a zilei - merge perfect la micul dejun sau ca cină dulce și ușoară. Grație brânzei de vaci, salata e plină de proteine și are un conținut ridicat de fibre. Valorile nutriționale variază în funcție de ingredientele utilizate. Eu le-am calculat pentru hrișcă. Hrișca are un conținut ridicat de proteine, fibre, minerale și rutină, aceasta din urmă având un efect benefic asupra vaselor de sânge și a venelor. Cușcușul este echilibrat nutrițional și se digeră ușor. Poate fi consumat de către diabetici și de către persoanele cu tensiune arterială ridicată și colesterol mărit. Quinoa este o alternativă la grâu care nu conține gluten. Conține mulți aminoacizi esențiali, dar și multe fibre și fier.

Fie că prepari o salată sănătoasă cu mango, hrișcă, cușcuș, sau quinoa, aceasta va avea întotdeauna o mulțime de beneficii asupra sănătății și un gust irezistibil :)

Ingrediente

Instrucțiuni

  1. Fierbe în apă hrișca, cușcușul, bulgurul sau quinoa respectând instrucțiunile de pe ambalaj. După ce a fiert, scurge-l de apă și lasă-l să se răcească. Taie mărunt fructul de mango curățat și amestecă-l într-un castron mare cu restul ingredientelor. Poți servi salata imediat după preparare sau de la frigider.
Timp de pregătire15 minute
Cantitate rezultată2 porții
Informații nutriționale/ 1 porție
Calorii400 Kcal
Carbohidrați65 g
Fibre7 g
Proteine27 g
Grăsimi5 g
Sunt magiciana fit și fac să apară ca prin farmec aceste rețete sănătoase și gustoase din ingrediente sănătoase. Scopul meu e să-ți demonstrez că a mânca sănătos și dietetic poate fi chiar ușor, gustos și deloc plictisitor. Haide să creăm împreună rețete sănătoase!
Lucia Wagner

Comentarii