Magiciana Fit
Urmărește-mă
Chiftele sănătoase cu linte

Chiftele sănătoase cu linte

Introdu un pic de exotism indian în chiftelele clasice pe care le pregătești. Prepară chiftelele din linte roșie și gustă această rețetă de chiftele sănătoase cu linte, le vei aprecia ca garnitură sau ca fel de mâncare principal.

Aceste hrănitoare chiftele cu linte sunt simpatice și ușor de preparat acasă. Lintea roșie este plină de proteine, fibre și substanțe nutritive sănătoase, are o aromă delicată și se prepară foarte rapid. Este una dintre legumele pe care le acceptă și copiii și este o alegere excelentă atunci când ții dietă și vrei să slăbești. În plus, conține o mulțime de fier și previne stările depresive și tristețea.

Ovăzul leagă aceste chiftele fără făină, nu conține gluten în mod natural și este plin de vitamine, minerale, fibre și antioxidanți. Ovăzul are un conținut ridicat de vitamine din grupul B și de fier, astfel încât grație acestei rețete vei avea forța lui Popeye marinarul. Brânza de vaci îmbogățește rețeta cu proteine de calitate.

Chiftelele cu linte sunt pline de proteine și fibre care ajută digestia. Rețeta e foarte ușoară, delicată și delicioasă, bineînțeles. Datorită faptului că aceste chiftele sunt pregătite în tigaie, sunt minunat de crocante la exterior și moi în interior.

Ingrediente

Instrucțiuni

  1. Lintea se spală şi se fierbe în apă clocotită până când se înmoaie (aproximativ 20 de minute).
  2. Se amestecă în blender lintea fiartă cu restul ingredientelor, cu excepţia uleiului.
  3. Aluatul rezultat se dă la frigider timp de 5-10 minute.
  4. Aluatul se modelează în pateuri mici (nu foarte groase), acestea se pun într-o tigaie încălzită în prealabil şi unsă cu ulei de cocos şi se prăjesc pe ambele părţi până se rumenesc.
  5. Se servesc calde cu salată/spanac sau cu carne şi brânză.
Timp de pregătire40 minute
Cantitate rezultată2 porții
Informații nutriționale/ 1 porție
Calorii262 Kcal
Carbohidrați18 g
Fibre9 g
Proteine19 g
Grăsimi10 g