Magiciana Fit
Urmărește-mă
Clătite sănătoase cu banane din 2 ingrediente

Clătite sănătoase cu banane din 2 ingrediente

Pun pariu că ai auzit de mult timp de aceste clătite sănătoase cu banane din 2 ingrediente. Acestea sunt de multă vreme preferatele adepților fitnessului și ai unui stil de viață sănătos. Banane și ouă - acestea sunt singurele ingrediente de care ai nevoie la prepararea acestor clătite cu banane. Din aluat poți prepara clătite sau biscuiți crumpet mai mici.

Aceste clătite gustoase nu conțin făină sau lapte, de aceea pot fi consumate de persoanele care suferă de boala celiacă sau au intoleranță la lactoză. Este o rețetă simplă și rapidă pe care o prepar foarte des și îmi place foarte mult. Fiecare își poate alege ingredientele cu care dorește să le servească - poți de exemplu să le servești cu fructe proaspete, iaurt, unt de nuci, sirop de arțar sau ciocolată neagră, gem de calitate sau înghețată de casă.

Aspectul cel mai important al acestei rețete este să ai o tigaie non-aderentă de calitate, în acest mod clătitele îți vor ieși perfect. Dacă nu ai o tigaie de calitate, încearcă să prepari crumpeți mici pe care îi întorci extrem de repede la jumătatea perioadei de copt pentru a nu se rupe. Aluatul este foarte fin, de aceea un alt pont pentru a-ți reuși aceste clătite dietetice cu banane este să le coci bine peste tot înainte de a le întoarce, la foc mediu.

În această rețetă trebuie să folosești banane cât mai coapte, pentru a obține aroma tipică de banane. Pentru o versiune sportivă, poți adăuga în aluat puțină pudră proteică. Poți prepara clătitele în funcție de gusturile personale - poți adăuga puțină pudră de turtă dulce, scorțișoară sau cacao.

Ingrediente

  • 1 banană coaptă
  • 2 ouă

Instrucțiuni

  1. Se amestecă în blender banana şi ouăle până la omogenizare.
  2. Aluatul se toarnă cu lingura într-o tigaie non-aderentă şi se coace până când încep să se formeze bule de aer.
  3. Se întoarce pe partea cealaltă şi se coace în continuare până când partea de dedesubt se rumeneşte.
  4. Clătitele se servesc cu sosul preferat.
Timp de pregătire8 minute
Cantitate rezultată1 porție
Informații nutriționale/ 1 porție
Calorii232 Kcal
Carbohidrați25 g
Fibre3 g
Proteine13 g
Grăsimi9 g
Sunt magiciana fit și fac să apară ca prin farmec aceste rețete sănătoase și gustoase din ingrediente sănătoase. Scopul meu e să-ți demonstrez că a mânca sănătos și dietetic poate fi chiar ușor, gustos și deloc plictisitor. Haide să creăm împreună rețete sănătoase!
Lucia Wagner

Comentarii