Magiciana Fit
Urmărește-mă
Quiche cu spanac fără gluten

Quiche cu spanac fără gluten

Această rețetă îmi aduce aminte de copilărie. Dacă acest quiche cu spanac îți aduce aminte de ceva, rețeta mea te va încânta cu aroma ei deosebită, gustul sănătos și bucuria preparării.

Quiche-ul cu spanac își are originile în Franța, după cum îi spune și numele. Această națiune e campioană la mâncăruri și vinuri bune, iar quiche-ul sărat era preparat la început din aluat de pâine, pentru ca mai târziu să fie înlocuit cu un aluat mai fin, ca de exemplu aluatul de patiserie. Astăzi îți prezint o rețetă de quiche sănătos care nu conține făină sau gluten.

Rețeta de quiche cu spanac fără gluten este plină de ingrediente sănătoase, iar ingredientul principal este probabil cea mai nutritivă plantă cu frunze și are o mulțime de vitamine - spanacul, care ajută la slăbit și conține calciu, iar cantitatea de proteine de care ai nevoie este asigurată de brânza de vaci. În această rețetă poți folosi orice tip de brânză împreună cu brânza de vaci. Mie îmi place mult să adaug și niște mozzarella dată pe răzătoare. Această plăcintă sănătoasă cu spanac are puține calorii și e low carb, astfel încât este ideală și ca mâncare în cura de slăbire.

Această rețetă va fi pe placul tău și dacă ești în căutare de o sursă excelentă de antioxidanți - porumb și ciuperci cu conținut redus de carbohidrați. Acest quiche de spanac sănătos și fără gluten poate fi preparat în mai puțin de jumătate de oră și îți poți servi cu acesta prietenii sau îl poți consuma la cină, e sănătos și plin de proteine.

Ingrediente

Instrucțiuni

  1. Într-o tigaie, sotează ceapa cu o lingură de ulei şi adaugă ciupercile tăiate.
  2. Lasă-le să se călească timp de aproximativ 3 minute, apoi adaugă spanacul.
  3. Amestecă până când spanacul îşi elimină conţinutul de apă şi lasă pe foc până în momentul când apa se evaporă.
  4. Când amestecul rămâne uscat, ia tigaia de pe foc.
  5. Amestecă într-un castron ouăle, brânza de vaci, brânza dată pe răzătoare şi condimentele.
  6. Adaugă amestecul de spanac şi amestecă bine.
  7. Toarnă aluatul într-o tavă pentru prăjituri sau alt tip de tavă pentru copt tapetată cu hârtie de copt.
  8. Coace la 174 de grade timp de 30 de minute până când partea de deasupra se rumeneşte.
  9. Poţi adăuga în quiche roşii, măsline, brânză de capră, porumb, sparanghel sau carne deja preparată.
Timp de pregătire40 minute
Cantitate rezultată6 felii
Informații nutriționale/ 1 felie
Calorii120 Kcal
Carbohidrați4 g
Fibre1 g
Proteine13 g
Grăsimi6 g
Sunt magiciana fit și fac să apară ca prin farmec aceste rețete sănătoase și gustoase din ingrediente sănătoase. Scopul meu e să-ți demonstrez că a mânca sănătos și dietetic poate fi chiar ușor, gustos și deloc plictisitor. Haide să creăm împreună rețete sănătoase!
Lucia Wagner

Comentarii