Magiciana Fit
Urmărește-mă
Sendviş cu spanac fără adaos de făină şi cu aport caloric scăzut

Sendviş cu spanac fără adaos de făină şi cu aport caloric scăzut

Rețeta acestui sendviș cu spanac fără făină cu puține calorii a fost creată în momentul în care un aluat de rulouri proteice cu spanac nu mi-a ieșit cum trebuie deoarece era mai puțin moale decât ar fi fost cazul, astfel încât a trebuit să improvizez iar. Cred că lucrurile au trebuit să stea așa, altfel n-aș fi avut idee de cât de grozav poate fi acest sendviș sănătos cu spanac!

În plus, are un conținut proteic ridicat și un conținut redus de calorii și carbohidrați.

Dacă îți place spanacul, atunci trebuie să încerci această rețetă. Poți să adaugi orice alte ingrediente preferi. Eu am enumerat ingredientele mele preferate în lista cu ingrediente.

Spanacul este unul dintre cele mai nutritive alimente din lume şi are puţine calorii. O cană din această vegetală cu frunze conţine peste doza zilnică recomandată de vitamina K (care întăreşte oasele) şi vitamina A (necesară pentru creştere şi dezvoltare, în special pentru ochi şi dinţi sănătoşi), aproape întreaga doză zilnică recomandată de mangan şi acid folic (care contribuie la reducerea riscului de atac cerebral) şi 40 % din doza de magneziu (contribuie la păstrarea unui nivel sănătos al tensiunii arteriale). Spanacul conţine şi mulţi alţi nutrienţi, printre care fibre, calciu şi proteine. O cană de spanac crud conţine mai puţin de 10 kilocalorii – e unul dintre cele mai mari avantaje! Spanacul este folosit şi în prevenţia cancerului, deoarece conţine mai mult de 10 tipuri de flavonoizi cu proprietăţi antioxidante. Graţie conţinutului său de betacaroten şi luteină, este benefic şi pentru vederea noastră.

Ingrediente

  • 250 g spanac proaspăt
  • 3 ouă
  • piper negru, pudră de ceapă/usturoi
  • Umplutura opţională:
  • şuncă
  • brânză
  • porumb
  • salată verde, roşii
  • brânză de vaci, iaurt alb
  • ton
  • ceapă

Instrucțiuni

  1. Spală spanacul şi lasă-l la scurs. Amestecă în blender spanacul cu ouăle până la omogenizare.
  2. Toarnă aluatul într-o tavă pentru copt tapetată cu hârtie de copt. Alege mărimea tăvii în funcţie de grosimea dorită a aluatului.
  3. Coace aluatul de spanac la 200°C timp de 20-25 minute.
  4. Când este gata, lasă-l să se răcească, apoi taie-l în două.
  5. Toarnă umplutura peste o parte şi acoper-o cu cealaltă parte.
  6. Taie în diagonală şi serveşte.
Timp de pregătire30 minute
Cantitate rezultată2 porții
Informații nutriționale/ 1 porție
Calorii123 Kcal
Carbohidrați2 g
Fibre3 g
Proteine12 g
Grăsimi7 g
Sunt magiciana fit și fac să apară ca prin farmec aceste rețete sănătoase și gustoase din ingrediente sănătoase. Scopul meu e să-ți demonstrez că a mânca sănătos și dietetic poate fi chiar ușor, gustos și deloc plictisitor. Haide să creăm împreună rețete sănătoase!
Lucia Wagner

Comentarii