Magiciana Fit
Urmărește-mă
Găluște proteice cu brânză quark

Găluște proteice cu brânză quark

Ai vrea să încerci ceva nou? Vrei să prepari găluște fără a trebui să frămânți un aluat din făină de grâu? Încearcă aceste fantastice găluște proteice cu brânză quark, nu conțin zahăr și se prepară extrem de ușor, iar tu le poți consuma ca recompensă după alergarea de seară.

Brânza quark se digeră ușor, astfel încât o poți consuma fără griji și la masa de seară. Conține multe substanțe nutritive benefice pentru sănătate, în special calciu, potasiu și magneziu, dar și alte comori minerale. În plus, este extrem de sățioasă și îi furnizează corpului proteine prețioase.

Rețeta de găluște dietetice cu brânză quark este simplă și rapidă, ai nevoie de puține ingrediente, însă rezultatul final va fi o gustare sănătoasă. Găluștele se prepară din pudră proteică, iar în combinație cu brânza quark, acestea îți potolesc rapid foamea și îți umplu stomacul pe o perioadă lungă de timp. Îți recomand să folosești pudra proteică de vanilie și cel mai bine e să le îndulcești cu stevia. 1 porție din această delicatesă conține până la 64 g de proteine. Putem prepara găluștele fără gluten dacă folosim făină de năut sau de ovăz. Făina de ovăz se prepară dând prin blender fulgii de ovăz până rezultă o făină fină.

Excelentele găluște proteice cu brânză quark și cu topping de căpșune îți vor îmbogăți cu siguranță meniul tău dietetic. Nu trebuie să-ți faci griji dacă nu ai pudră proteică, poți prepara găluștele și fără aceasta, înlocuind-o cu două linguri de făină de năut, ovăz, grâu integral sau grâu spelta. Bon appetit!

Ingrediente

  • 250 g brânză quark
  • 1 ou
  • 20 g pudră proteică (de preferinţă cu aromă naturală şi îndulcită cu stevia) (v-o recomand pe aceasta)
  • 3-5 linguri făină de ovăz (sau de năut, grâu integral, spelta) (vi-i recomand pe aceștia)
  • 150 g căpşune (sau alte fructe)

Instrucțiuni

  1. Într-un castron, amestecă brânza quark cu pudra proteică, făina şi oul.
  2. Adaugă 3 linguri cu făină, sau şi mai multe dacă este nevoie.
  3. Folosindu-te de linguri, modelează aluatul în formă de bile şi dă-le drumul cu grijă în apa fierbinte.
  4. Aşteaptă până când se ridică la suprafaţă, apoi mai fierbe-le încă 2 minute.
  5. Atunci când sunt gata, scurge-le şi serveşte-le cu căpşune pasate sau alte fructe.
  6. Î
Timp de pregătire15 minute
Cantitate rezultată1 porție
Informații nutriționale/ 1 porție
Calorii440 Kcal
Carbohidrați27 g
Fibre4 g
Proteine64 g
Grăsimi8 g