Magiciana Fit
Urmărește-mă
După felul de mâncare
După preferinţe
Alergeni
După ingrediente
Magiciana Fit
Urmărește-mă
Salată ușoară de zucchini şi fructe cu sos de limetă

Salată ușoară de zucchini şi fructe cu sos de limetă

Îți prezint o rețetă de salată ușoară de zucchini și fructe, în care aroma proaspătă a zucchini-ului se combină cu dulceața fructelor și cu deliciosul dressing de limetă, ceea ce o transformă într-o delicatesă răcoritoare. Este o alegere grozavă pentru o salată de vară, ușoară și care te protejează de arșiță.

Poți prepara pe loc o salată de zucchini, fructe și dressing de limetă ușoară și sănătoasă sau o poți pregăti cu o zi înainte pentru a o lua cu tine la serviciu direct din frigider. O poți servi și ca cină ușoară sau garnitură la orice tip de carne. Celebrul zucchini are un conţinut ridicat de apă, un conţinut caloric redus şi este bogat în nutrienţi. Are efecte pozitive asupra digestiei, detoxifică organismul în mod eficient, protejează și înnoiește celulele din corp. Îl poți adăuga în salată în fâșii create cu ajutorul unui aparat pentru decojit, dar e și mai bine dacă folosești un spiralizator.

În sezonul cald e ușor să găsești afine delicioase, acestea reduc colesterolul și îi furnizează organismului antioxidanți, vitamine și minerale. Căpșunele dulci sunt o sursă bogată de vitamina C, acestea vor îndulci salata și o vor îmbogăți cu gustul naturii. Putem adăuga în salata de zucchini și merișoare uscate, acestea sunt un panaceu pentru tractul urinar. Ce rețetă ar mai fi și asta dacă nu ne-am fortifica celulele creierului, de aceea vom presăra migdale peste această delicatesă cu zucchini și fructe, ele îmbunătățesc activitatea cerebrală. Pentru o versiune vegană, poți înlocui mierea cu sirop de arțar.

Această salată proaspătă de vară este ușor de preparat, nu provoacă luarea în greutate, în schimb îți furnizează substanțe benefice pentru sănătate și pentru buna dispoziție :)

Ingrediente

Instrucțiuni

  1. Într-un castron se amestecă sucul de limetă cu o lingură de miere.
  2. Zucchini-ul se spală, apoi se dă pe răzătoare sau se rade sub formă de tăiţei sau alte forme şi se amestecă cu dressing-ul de limetă.
  3. Se adaugă restul ingredientelor şi se amestecă bine până când este gata.
  4. Se serveşte imediat.
Timp de pregătire8 minute
Cantitate rezultată2 porții
Informații nutriționale/ 1 porție
Calorii202 Kcal
Carbohidrați20 g
Fibre6 g
Proteine7 g
Grăsimi10 g