Magiciana Fit
Urmărește-mă
Smoothie cu mango și semințe de mac

Smoothie cu mango și semințe de mac

Dacă îți e poftă de un mic dejun sănătos, rapid și în același timp original care să fie plăcut nu doar papilelor gustative, ci și privirii, îți recomand din suflet să încerci acest smoothie cu mango, semințe de mac, cocos și rodie. Savurează dimineața gusturi exotice și încarcă-te cu vitamine necesare, fibre și antioxidanți.

Acest smoothie în castron este un smoothie mai gros, îngroșat de obicei cu ovăz sau pudră proteică, dar în această rețetă vom folosi nucă de cocos și semințe de mac. Castronul cu smoothie este gata în 10 minute și sunt sigură că va fi savurat de către întreaga familie, inclusiv de copii.

În timpul verii, îți recomand să folosești mango congelat, astfel smoothie-ul va fi mai răcoritor și mai gros. Semințele de mac pot fi măcinate sau întregi. Dacă dorești, poți adăuga în smoothie și pudră proteică (v-o recomand pe aceasta) , astfel acesta va fi mai gros, mai sățios și plin de proteine. Îți recomand să folosești pudră proteică cu aromă de vanilie sau de cocos.

Mi-a plăcut acest tip de mic dejun fit de prima dată când l-am gustat, este minunat nu doar prin simplitate și aspect, ci și prin gustul său incredibil.

Ingrediente

  • 200 g mango (proaspăt sau congelat)
  • 150 g iaurt grecesc simplu
  • 2 linguri cocos măcinat (vă recomandăm acest)
  • 1 lingură seminţe de mac
  • 50 ml lapte (cocos/migdale)
  • rodie, cocos (pentru decor)
  • pudră proteică (opţional) (v-o recomand pe aceasta)

Instrucțiuni

  1. Decojește mango-ul și taie-l în bucățele.
  2. Pune toate ingredientele în blender și blenduiește-le până la omogenizare. Smoothie-ul trebuie să aibă o consistență groasă.
  3. Servește smoothie-ul într-un castron sau într-o farfurie adâncă, presărând pe deasupra semințe de rodie, bucățele de cocos și consumă-l imediat după preparare.
Timp de pregătire10 minute
Cantitate rezultată1 porție
Informații nutriționale/ 1 porție
Calorii362 Kcal
Carbohidrați42 g
Fibre5 g
Proteine19 g
Grăsimi13 g