Magiciana Fit
Urmărește-mă
După felul de mâncare
După preferinţe
Alergeni
După ingrediente
Magiciana Fit
Urmărește-mă
Brioşe sănătoase cu ou și ton

Brioşe sănătoase cu ou și ton

Aceasta este o rețetă de brioșe cu ou și ton simple, apetisante și sănătoase și care au un gust grozav.

Cui nu-i place să savureze din când în când câte o brioșă dulce și minunată? Totuși, nu toți ne dăm în vânt după dulciuri, astfel încât această rețetă de brioșe sănătoase cu ou și ton va fi pe placul iubitorilor de alimente sărate.

Îmi place să prepar tonul în diferite moduri, deoarece este un pește suculent și sănătos. Îți furnizează proteine și acizi grași omega 3 și dă un gust minunat mâncărurilor, evidențiindu-le gustul. Este o adevărat delicatesă atunci când este combinat cu ou. În plus, am adăugat în brioșe și o sursă de fier neprețuită, e vorba de spanac. Le dă o culoare sănătoasă, iar ție îți furnizează energie.

Dacă ești în căutare de o rețetă rapidă de mâncare pentru un mic dejun sănătos sau de o cină cu ouă și conținut ridicat de proteine, încearcă aceste brioșe dietetice cu ou și ton fără gluten pe care le vei aprecia cu siguranță. Ai nevoie de doar 4 ingrediente de bază pe care le găsești peste tot. Aceste brioșe sărate și sănătoase sunt low carb și au puține calorii și o bucată conține doar 48 kcal și 1 g de carbohidrați - sună bine, nu-i așa?

Această rețetă e foarte simplă, dar în același timp este sățioasă și îți umple stomacul o perioadă mai îndelungată de timp. Brioșele pot fi servite la cină sau ca gustare de după-amiază. Le poți lua și la serviciu, astfel încât nu te vei mai grăbi să ajungi acasă, deoarece aceste brioșe cu ton îți potolesc foamea.

Ingrediente

  • 120 g ton în apă
  • 2 ouă
  • 4 linguri brânză de vaci
  • o mână de spanac
  • un vârf de cuţit de piper negru
  • un vârf de cuţit sare de mare (vă recomand această)
  • brânză dată pe răzătoare (opţional)

Instrucțiuni

  1. Amestecă într-un castron tonul, brânza de vaci, ouăle, spanacul proaspăt şi condimentele.
  2. Dacă doreşti ca brioşele să fie şi mai gustoase, adaugă puţină brânză dată pe răzătoare.
  3. Toarnă aluatul în cupe pentru brioşe (de preferinţă din silicon) şi coace-le la 200°C timp de 30-35 minute până se rumenesc un pic.
Timp de pregătire40 minute
Cantitate rezultată6 porții
Informații nutriționale/ 1 porție
Calorii48 Kcal
Carbohidrați1 g
Fibre0 g
Proteine8 g
Grăsimi2 g